Marcin Szymke

Uczestnik panelu

Nazywam się Marcin Szymke. Mam 45 lat. Jestem zgierzaninem. Tu się urodziłem, tu wychowałem, tu zdobywałem wykształcenie. Na co dzień od ponad 25 lat pracuję w branży budowlanej, obecnie na stanowisku dyrektora ds. jakości . Przez ten czas nauczyłem się jak sprawnie i dobrze zrządzać, określać priorytety swoich działań oraz realizować zamierzone cele.
Prywatnie od 2016 działam na rzecz Towarzystwa Gimnastycznego „SOKÓŁ”, którego członkowie w 2022 roku w wyniku wyborów powierzyli mi funkcję prezesa zarządu.
Przez rok mojego urzędowania udało się zorganizować wiele imprez sportowych dla dzieci i młodzieży, obóz sportowy, a także utworzyć nową sekcję sportową która to cieszy się coraz większą popularnością. W tym samym czasie poznałem, jak pozyskiwać środki zewnętrzne z grantów i dotacji, co udaje mi się robić z pozytywnym skutkiem.
Z natury jestem społecznikiem lubiącym działać bezinteresownie na rzecz innych. Pomaganie ludziom słabszym i potrzebujących od zawsze było mi bliskie i sprawiało wiele radości.
W czasie wolnym uwielbiam podróżować, gotować (podobno specjalista włoskiej kuchni) spotykać się z licznym gronem przyjaciół, a także poznawać nowe języki obce.

Panele prowadzone przez prelegenta

Sesja Inauguracyjna
19.06.2024 09:00

"Cudze chwalicie swego nie znacie" – ostatni rok oczami zgierskich przedsiębiorców.

Poznaj innych panelistów

Karolina Miżyńska
Uczestniczka panelu

Absolwentka psychologii, podyplomowych studiów public relations na UŁ oraz Gender Studies na UMK w Toruniu. Animatorka kultury i trenerka, przez wiele lat prowadziła szkolenia i coaching dla młodzieży. Absolwentka Szkoły Liderów Miast...

Marcin Miedziński
Uczestnik panelu

Absolwent Informatyki Politechniki Łódzkiej, Specjalista SEO/SEM z 13 letnim stażem w działaniach ecommerce. Z wykształcenia informatyk, z pasji optymalizator stron internetowych. Współpracował z różnymi markami, zarówno lokalnymi, jak...

Anna Ryman Czarnecka
Prowadząca