"Cudze chwalicie swego nie znacie" – ostatni rok oczami zgierskich przedsiębiorców.
19.06.2024 09:00
Sesja Inauguracyjna
Panel poprowadzą:
Krzysztof Ambroziak
Właściciel Salonu Prima OptykaSzefOkularów Absolwent Kensington and Chelsea College. Optyk refrakcjonista z ogromnym doświadczeniem, właściciel największego salonu optycznego w województwie łódzkim i top 10 w kraju. Zawsze zorientowany na najwyższą jakość obsługi i...
Patryk Matusiak
Absolwent Wydziału EkonomicznoSocjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. Ponadto uczestnik szkół letnich na Univesidad SEK w Quito w Ekwadorze oraz Faculdades Metropolitanas Unidas w Sao Paulo...
Marcin Szymke
Uczestnik paneluNazywam się Marcin Szymke. Mam 45 lat. Jestem zgierzaninem. Tu się urodziłem, tu wychowałem, tu zdobywałem wykształcenie. Na co dzień od ponad 25 lat pracuję w branży budowlanej, obecnie na stanowisku dyrektora ds. jakości . Przez ten...
Artur Stefanowicz
Uczestnik paneluAbsolwent Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Ekonomicznosocjologicznym, gdzie zakiełkowało zainteresowanie psychologią w sprzedaży. Przełożyło się to najpierw na karierę w dużej firmie handlowej, zakończonej stanowiskiem Członka Zarządu...
Bartłomiej Pal
Uczestnik paneluOd 2011roku pełni funkcję Dyrektora Handlowego w BSG Sp. z o.o. w Zgierzu firmie zajmującej się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości klejów poliuretanowych, które mają swoje zastosowanie w budownictwie sportowym, rekreacyjnym,...
Adam Wojda
Uczestnik Paneluprzedsiębiorca, manager, twórca Grupy Pathfinder firm świadczących usługi z szeroko rozumianego obszaru HR (rekrutacje, praca tymczasowa, doradztwo, cudzoziemcy na rynku pracy). Jest entuzjastą nowoczesnego i podejścia do zarządzania...
Poznaj inne panele
Sztuczna inteligencja, Cyberbezpieczeństwo i co dalej...?