Biznes Sesja Inauguracyjna
19.06.2024 09:00

Sesja Inauguracyjna

"Cudze chwalicie swego nie znacie" – ostatni rok oczami zgierskich przedsiębiorców.

Panel poprowadzą:

Krzysztof Ambroziak
Właściciel Salonu Prima Optyka

SzefOkularów Absolwent Kensington and Chelsea College. Optyk refrakcjonista z ogromnym doświadczeniem, właściciel największego salonu optycznego w województwie łódzkim i top 10 w kraju. Zawsze zorientowany na najwyższą jakość obsługi i...

Marcin Szymke
Uczestnik panelu

Nazywam się Marcin Szymke. Mam 45 lat. Jestem zgierzaninem. Tu się urodziłem, tu wychowałem, tu zdobywałem wykształcenie. Na co dzień od ponad 25 lat pracuję w branży budowlanej, obecnie na stanowisku dyrektora ds. jakości . Przez ten...

Artur Stefanowicz
Uczestnik panelu

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Ekonomicznosocjologicznym, gdzie zakiełkowało zainteresowanie psychologią w sprzedaży. Przełożyło się to najpierw na karierę w dużej firmie handlowej, zakończonej stanowiskiem Członka Zarządu...

Adam Wojda
Uczestnik Panelu

przedsiębiorca, manager, twórca Grupy Pathfinder firm świadczących usługi z szeroko rozumianego obszaru HR (rekrutacje, praca tymczasowa, doradztwo, cudzoziemcy na rynku pracy). Jest entuzjastą nowoczesnego i podejścia do zarządzania...

Bartłomiej Pal
Uczestnik panelu

Od 2011roku pełni funkcję Dyrektora Handlowego w BSG Sp. z o.o. w Zgierzu firmie zajmującej  się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości klejów poliuretanowych, które mają swoje zastosowanie w budownictwie sportowym, rekreacyjnym,...

Patryk Matusiak

Absolwent Wydziału EkonomicznoSocjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. Ponadto uczestnik szkół letnich na Univesidad SEK w Quito w Ekwadorze oraz Faculdades Metropolitanas Unidas w Sao Paulo...

Poznaj inne panele

Sztuczna inteligencja, Cyberbezpieczeństwo i co dalej...?
19.06.2024 13:45